משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

איך לבחור בושם לאישה?

לא מעט גברים מתלבטים באחת השאלות הקשות ביותר- כיצד לבחור בושם לאישה שלהם? מדובר אכן בסוגיה לא פשוטה, מאחר וניתן היום למצוא בשוק כמות עצומה של בשמים מסוגים שונים ובניחוחות ייחודיים. כל אחד עלול ללכת לאיבוד במבחר הרחב הקיים היום בשוק, לכן החוכמה היא לדעת ולהבין מהו הבושם המתאים ביותר למקבלת המתנה.

אנו בחברת Koker נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי בחירת בושם לאישה, בהתאם לטעם ולסגנון האישי שלה. אנו מתמחים בתחום כמעט שני עשורים ומקפידים לספק שירות אישי ואדיב לכל לקוח. 

איך לבחור בושם לאישה – טיפים למתנה מוצלחת

אין ספק כי בושם לאישה נחשב לאחת המתנות הפופולאריות והנפוצות ביותר, מאחר ולכאורה לא ניתן לטעות עם בושם איכותי ויוקרתי. אך למעשה, חשוב להבין כי כל אישה מעדיפה ניחוחות מסוגים שונים, לכן חשוב לתת על כך את הדעת ולהימנע מבחירת בושם אקראית.

מומלץ ללמוד מראש את הניחוחות המועדפים ביותר על בת הזוג שלכם, לפני שיוצאים לבחור עבורה בושם במתנה. ניתן תמיד להתייעץ עם אנשי המכירות, מאחר ובמידה ואתם מכירים את הסגנון או סוג הבושם המועדף עליה, תוכלו להיעזר בנציגים לצורך בחירה בבושם בסגנון דומה.

מעבר לכך, כדאי לדעת כי כל הזמן יוצאים דגמים חדשים של בשמים, לכן ההמלצה הכללית היא להפתיע את בת הזוג עם בושם חדש וטרנדי. כמובן שהדבר נכון לא רק עבור בת הזוג שלכם, אלא גם עבור מתנה לאימא, אחות, קרובת משפחה או חברה טובה.

איך לבחור בושם לאישה לפי האופי והסגנון שלה

החוכמה היא להתאים את הבושם לאישיות ולסגנון הכללי של האישה. נשים רומנטיות למשל, יעדיפו לרוב בשמים בעלי ניחוח רך ומתקתק יותר. בושם עוצמתי המקושר לטיולים רומנטיים בשדות פרחים יתאימו בצורה מושלמת לנשים מסוג זה. ל

עומת זאת, נשים בעלות חזות מסתורית ועמוקה יותר, יעריכו יותר בשמים המכילים ניחוחות וניל ותבלינים נוספים. מדובר על נשים שקטות אך עמוקות, המסוגלות לקלוט אנשים וסיטואציות בצורה חדה ומהירה.

כמו כן, נשים שאינן אוהבות להדגיש את הנשיות שלהן, יעדיפו לרוב בשמים המכילים ניחוחות של מושק, פצ’ולי, ענבר ונענע. מדובר על נשים שאינן מרגישות דחף מיוחד ללבוש שמלות אלגנטיות ועקבים, למרות שהן בהחלט מסוגלות לכך. מדובר על נשים שאינן מעוניינות להיכנס להגדרה ברורה וממוסגרת.

עם זאת, נשים קלאסיות יותר, המקפידות על לבוש חדשני ושיקי יעדיפו בשמים אלגנטיים ומפתיעים. לרוב מדובר על בשמים בעלי ניחוחות של מושק ווניל. אם המתנה מיועדת לאישה המחוברת לטבע ונהנית לטייל, לשהות בחוץ ולצאת לטיולי קמפינג, מומלץ לבחור עבורה בבושם בעל אלמנט אדמה. בושם מסוג זה יכיל ניחוחות של פרחי אלגום וענבר.

אנו בחברת Koker נשמח לספק לכם מבחר רחב ועשיר של בשמים לאישה מכל סוג ומכל סגנון. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה