שאלות ותשובות

אצלנו הכל זורם בקלות!
מוסיפים לסל או קונים ישירות .
 
אתם מוזמנים לשוטט בין הקטגוריות השונות, לבחור את הפריטים ולהוסיף אותם לסל הקניות בלחיצה על “הוספה לסל” או לקנות ישר בלחיצה על “קנה עכשיו” .
השלב האחרון במסע המקוון שלכם הוא הקופה, שם תבחרו את שיטת המשלוח ושיטת התשלום המועדפות עליכם. זהו, החבילה בדרך. אנחנו כבר נעדכן אתכם במייל מתי היא נארזת ומתי היא יוצאת מהמחסנים שלנו בדרך אליכם.
כן. ניתן לקנות ללא הרשמה, להזמין פריטים כאורח באתר או כרשום .
הפרטים שיוזנו בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. עם זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מקנייה קלה, מוצלחת ונוחה יותר.
משתמשים רשומים יכולים לשמור לעצמם בנפרד פריטים האהובים עליהם לקנייה מאוחרת יותר, כתובות למשלוח, פריטי אשראי וגם לעקוב אחרי היסטוריית ההזמנות.

כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה (למשל עדכון כתובת או מספר טלפון, אך גם שינוי של צבע, מידה, או שיטת משלוח) עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בנייח 03-6550693 או בכתובת המייל ל [email protected], או דרך “צור קשר” באתר. אל תשכחו לציין בפנייה שלכם את השם המלא שלכם ואת מספר ההזמנה המדויק (את מספר ההזמנה קיבלתם עם אישור ההזמנה). שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים במוצרים שנרכשו רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול .

במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 בטלפון 03-6550693 או דרך יצירת קשר. 

 

 
משך האחריות של כל מוצר הוא בהתאם להוראות היצרן ומצוין במפרט כל דגם, הטיפול במוצר מותנה ברישום פרטים תקפים בעת ההזמנה.
שעונים, האחריות הינה על תפקודו התקין של המנגנון, סוללה, השעון ואטימותו למים כל פי דרגתו והכל בהתאם להוראות היצרן. האחריות אינה כוללת רצועה/ צמיד, זכוכית, כתר, לחצנים, שבר/ שריטות בזכוכית או בקופסת השעון. נזק הנגרם כתוצאה משימוש לא נכון, חוסר זהירות, שבר או תאונה וציפויים למתכת. האחריות תוסר במידה והשעון נפתח/ תוקן ע”י גורם שאינו מוסמך לכך. כתר ההברגה חייב להיות סגור לפני מגע עם מים.
 
מצתי זיפו,

כל מציתי זיפו זוכים לאחריות לכל החיים.

כל מצתי זיפו עמידים ברוח, ומיוצרים במפעל המקורי בברדפורד פנסילבניה ארה”ב משנת 1932.

מעולם לא שילם אדם עבור תיקון מצית זיפו, סיסמת החברה תמיד היתה:

עובד – או – יתוקן  –  חינם   work or we fix it –  free

  • האחריות אינה מכסה שבר של תבליט מודבק או מחיקה של הדפס
 
תכשיטים, אחריות יצרן מצורפת .
  • אין לבצע פוליש לשעון
  • אין להניח השעון במקומות החמים מ-45 מעלות צלזסיוס
  • יש להימנע ממגע ישיר עם חומרים כימיים, קרמים ומוצרי פרפומריה
  • ניקיון השעון יעשה ע”י מטלית רכה ומים בלבד