משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מצעד פסלי מתנה – 7 פסלים ל-7 אירועים שונים

היום כל אחד יכול לרכוש לעצמו בגדים, תכשיטים, בשמים ואביזרים שונים, לכן לא פשוט להפתיע אדם יקר ואהוב במתנה מיוחדת. אומנם נכון כי תמיד ניתן לרכוש גיפט קארד או מתנה בנאלית אחרת, אך מי שמעוניין להשקיע ולהפתיע את האדם היקר לו במתנה המעבירה את הרגשות והתחושות שלו כלפיו, חייב להתחיל לחשוב מחוץ לקופסא.

אנו בקבוצת Koker נשמח להפתיע אתכם עם מגוון רחב של מתנות שונות, שיספקו לאנשים האהובים עליכם הפתעה משמחת. נשמח לספק לכם מבחר רחב של פסלים מיוחדים וחדשניים, המוסיפים המון לעיצוב ולאסתטיקה של כל בית וכל משרד.

פסלי מתנה – הפתרון המושלם לכל אירוע

  1. פסל המדרגות להצלחה אחד הפסלים המיוחדים והמעניינים של גרסיה, המספק מסר חיובי ואופטימי לחיים. מדובר על פסל שיגרום לכל אחד לתהות על מסלול החיים שהוא בחר לעצמו, לצד המוטיבציה להמשיך לדבוק במטרה, על מנת להגיע ליעד הרצוי. פסל זה מהווה את האופציה המושלמת לפרישה מהעבודה למשל, מאחר והוא מעודד את העובד שעוזב את מקום העבודה שלו לחשוב על העתיד שלו ועל יעדי הקריירה העתידיים שלו.
  2. פסל אוחזים באהבה פסל היכול לשמש כמתנה לכבוד יום הנישואין. אם ברצונכם להפתיע את ההורים או החברים שלכם עם מתנת נישואין מיוחדת, כדאי לכם להכיר את הפסל מעורר ההשראה הזה. הפסל מסמל את החיבור העמוק בין בני הזוג ואת היכולת שלהם לשלב ידיים ולצעוד יחדיו בשביל החיים.
  3. פסל חברות אמת זהו פסל של גרסיה המיועד לחבר או לחברה הטובים שלכם. ניתן להעניק את הפסל לחבר שעזר לכם בעת צרה והיה שם עבורכם ברגעים הקשים שלכם. פסל זה מעביר את המסר הרצוי ומעניק לחבר שלכם את התחושה שהוא חשוב, חיוני ומוערך על ידכם.
  4. פסל הנאות החיים מדובר על הפסל המושלם כמתנת יום הולדת לאחד ההורים. הפסל יכול לספק השראה לתחביבים או תחומי עניין שונים, שמעולם לא היה להם את הזמן או היכולת לפתח.
  5. פסל עוצמת האדם המתנה המושלמת עבור כל מי שהתגבר על מחלה קשה או קושי משמעותי בחייו. הפסל ממחיש את העוצמות הנדרשות על מנת להגיע ליעד הרצוי ומספק תזכורת על המאבק של האדם בקשיים שפקדו אותו.
  6. פסל איש המרתון מתנה מעוררת השראה עבור כל מי שהתחיל עבודה חדשה או בחר ללמוד מקצוע חדש. הפסל ממחיש את הצורך להתמיד במטרה עד להגעה ליעד.
  7. פסל שילוב כוחות מתנה לבן או בת הזוג לכבוד יום האהבה, מאחר והפסל מהווה את ההמחשה המושלמת של חיי הזוגיות האידיאליים.


אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מגוון רחב של פסלים אומנותיים ומיוחדים. אנו ממליצים על הוספת חריטה אישית על הפסל, על מנת להעניק למתנה שלכם נופך אישי יותר. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה