משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מתנה לגבר בן 50 

מה יכול להיות יותר מאתגר, מאשר למצוא מתנה לגבר בן 50? בין אם מדובר על מתנה לאבא, חבר, בעל או קרוב משפחה, בכל מקרה מדובר על משימה לא פשוטה. ניתן כמובן להעניק לגבר מתנות שגרתיות וסטנדרטיות, כגון פרטי לבוש שונים, חופשה מפנקת בחו”ל, צימר יוקרתי בארץ וכדומה, אך מי שמעוניין להעניק מתנה שונה ומיוחדת יותר, חייב להיעזר ברעיונות המקוריים והאיכותיים ביותר.

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מגוון רחב של רעיונות שונים עבור מתנה לגבר בן 50. כל המתנות שלנו עשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, לכן מדובר על מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, המגיעים עם אחריות מקיפה. נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג המתנה המתאים ביותר לצרכים שלכם, תוך כדי הקפדה על שירות אישי לכל לקוח ומוצרים אסתטיים, חדשניים ואיכותיים בלבד.

מתנה לגבר בן 50 – טיפים ורעיונות שכדאי לקחת בחשבון

  1. בושם לגבר. אין גבר שלא אוהב בשמים איכותיים ויוקרתיים, המעניקים לנוכחות שלו משמעות מיוחדת. כל אחד היה רוצה להיכנס לחדר ולגרום לכל המבטים להסתובב לקראתו, מאחר ובושם יוקרתי עם נוכחות, יכול לשפר באופן מהותי את הרושם הראשוני ואת התחושה הכללית. בושם בלו שאנל נחשב לאחת הבחירות היוקרתיות והמומלצות ביותר, מאחר ומדובר על ריח אלגנטי ומיוחד, שיתאים לרוב סוגי הגברים. ניתן לשדרג את המתנה שלכם באמצעות הדפסה אישית, הכוללת מילות ברכה, משפט משעשע או אפילו תמונה משותפת שלכם.
  2. מעמד שולחני מהודר. כל אחד היה רוצה מעמד שולחני יוקרתי ואלגנטי, שיעניק לשולחן העבודה שלו מראה אסתטי ומושקע יותר. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של מעמדים שונים, במטרה לאתר את המעמד המתאים ביותר עבורכם. רוב המעמדים מכילים מעמד עטים מעוצב, מעמד ייעודי לפתקיות, גלובוס וכדומה.
  3. מארז בהתאמה אישית. ניתן לבחור מארז בהתאמה אישית, המכיל שילוב של בושם איכותי, ארנק מעוצב ומוצרים נוספים שתרצו להעניק במתנה לגבר שלכם. כדאי להשקיע במארז מקורי, המכיל מספר פריטים איכותיים וארוז עם שוקולדים מפנקים, כגון פררו רושה.
  4. פסל אומנותי בעל מסר מיוחד, יכול להוות את המתנה המושלמת לכל גבר, שהגיע למחצית החיים שלו. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של פסלי גרסיה, כאשר לכל פסל יש את המסר שלו. חשוב לבחור במסר אופטימי המתאים לסגנון החיים ולאופי של מקבל המתנה. כמו כן, ניתן לשלב את הפסל עם עט יוקרתי ומעוצב ומעמד של גלובוס. מדובר על השילוב המנצח, המתאים באופן מושלם לשולחן העבודה של כל גבר.
  5. מארז מיוחד הכולל מחזיקי מפתחות מעוצבים, ארנק יוקרתי ועט נובע. המארז כולל שוקולד פררו רושה ומגיע בעיצוב מיוחד.


על כל המוצרים שלנו ניתן להוסיף חריטה והדפסה אישית ובכך להעניק מתנה אישית יותר, מתנה עם מחשבה וסמליות. אנו בקבוצת Koker מחזיקים בשנים של וותק וניסיון בתחום המתנות ונשמח לסייע לכם לבחור את המתנה המושלמת ביותר עבורכם. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה