משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מתנה לרגל פרישה 

לא מעט אנשים שוברים את הראש לגבי המתנה המתאימה ביותר לקולגה שפורש מהעבודה, לאחר שנים ארוכות של עבודה משותפת. מדובר ללא ספק על סוגיה לא פשוטה, מאחר ורוב האנשים אינם יודעים מה ניתן לקנות באירועים מסוג זה. אומנם נכון כי תמיד ניתן להסתפק במתנות הסטנדרטיות, כגון סלסלת שוקולדים, זר פרחים או ספר מיוחד, אך לרוב ישנו רצון להעניק לעובד מתנה מיוחדת ומקורית יותר.

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מגוון רחב של רעיונות עבור מתנה לרגל פרישה, מאחר ואנו מאמינים כי לכל אחד מגיעה המתנה המיוחדת והמקורית ביותר. פרישה מהעבודה מצריכה מתנה משמעותית עם מסר חזק, לכן אנו נשמח לסייע לכם לבחור את המתנה המתאימה ביותר לאירוע, תוך כדי הקפדה על מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

מתנה לרגל פרישה – רעיונות שכדאי לכם להכיר

  1. פסל גרסיה מדובר ללא ספק על אחת המתנות המיוחדות והמקוריות ביותר, שכל אחד היה שמח לקבל. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של פסלי גרסיה יצירתיים ומיוחדים, כאשר כל פסל מעביר מסר משלו. ניתן למשל, לבחור בפסל גרסיה “צעד אחד לפני כולם”, על מנת להעביר את המסר כי העובד הקדים את זמנו, תרם רבות לחברה או לארגון והיה ללא ספק אחת הדמויות הבולטות והחשובות ביותר בצוות. אופציה נוספת, היא לבחור בפסל “לא ניתנים לעצירה”, על מנת להדגיש את התכונות החיוביות של העובד, היכולת שלו להשקיע ולהתמיד לאורך זמן ותמיד לשאוף להצלחה, כמו גם פסל אומנות בשביל להגיד תודה. כדאי להדגיש כי אחת הדרכים להפוך את המתנה לאישית, היא באמצעות הדפסה של ברכה, משפט מוטיבציה בחריטה והדפסה אישית על הפסלים או אפילו תמונה משותפת של העובד עם הצוות.
  2. מעמד משרדי מהודר ניתן לבחור מבין מגוון רחב של מעמדים משרדיים מהודרים, שיוכלו להשוות מראה מעוצב ויוקרתי יותר לכל שולחן עבודה. המעמד יכול לכלול גלובוס, מעמד עטים, מעמד לפתקיות וכדומה. כדאי להדפיס ברכת פרידה או תמונה מיוחדת וניתן אף לבצע את ההדפסה על אבן בזלת, על מנת להוסיף יוקרה ואלגנטיות למתנה שלכם. לכל מעמד ניתן להוסיף חריטה והדפסה אישית.
  3. פוסטר מעוצב קנבס/קאפה – אין ספק כי תמונה יכול להוות את המתנה המושלמת לכל עובד וותיק, מאחר ובסופו של יום, רוב העובדים מבלים חלק ניכר מזמנם בעבודה. לכן רק הגיוני להעניק לעובד תמונה זיכרון מעוצבת ויוקרתית, שתזכיר לו את התקופה שלו בחברה, החברים לעבודה וכל החוויות השונות שהוא חווה בקריירה המקצועית שלו.
  4. מגן הוקרה מדובר על מתנה מושלמת לכל עובד שהתייחס ברצינות לתפקיד שלו. המגן ניתן כאות הוכרה לתרומה האדירה של העובד לחברה וליכולות האישיות והמקצועיות שלו. ניתן להוסיף חריטה והדפסה אישית.


אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מגוון רחב של מתנות שונות, על מנת להבטיח לכם את המתנה המושלמת ביותר לצרכים שלכם. נשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת מתנה לרגל פרישה, תוך כדי הקפדה על אסתטיקה, איכות וחדשנות. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה