משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מתנה לגבר ליום הולדת

כל מי שניסתה לרכוש מתנה לגבר, גילתה כי מדובר על משימה לא פשוטה. לכאורה ישנו מבחר רחב של מתנות שונות, שניתן לרכוש לכל גבר. אך למעשה, חשוב להתאים את אופי וסגנון המתנה לגיל, לתחומי העניין ולאופי הכללי של הגבר. כמו כן, יש לזכור כי ישנו הבדל בין מתנות הניתנות לבני זוג או לחברים קרובים, לעומת מתנות הניתנות לקולגות לעבודה, שכנים או בעלי מקצוע. לכן חשוב לתת על כך את הדעת, במטרה לבחור את המתנה האידיאלית ביותר עבור הצרכים שלכם.

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מתנה לגבר ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות ללא פשרות. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של כמעט 20 שנה בתחום ואנו ידועים במוניטין האיכותי שלנו ובשירות הלקוחות המקצועי והאדיב. אנו מספקים אחריות מלאה על כל המוצרים, לצד הקפדה על חדשנות ואסתטיקה.

מתנה לגבר ליום הולדת – מה כל גבר היה שמח לקבל?

1. בושם – מדובר על המתנה הקלאסית שלא ניתן לטעות איתה, מאחר וכל גבר היה שמח לקבל בושם יוקרתי ואיכותי, שישפר את התחושה הכללית שלו. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של בשמים איכותיים, המגיעים מהחברות המובילות ביותר בשוק. מדובר על מתנה מושלמת לחברים, בני משפחה ובני זוג, ניתן בקלות להפוך את המתנה למיוחדת יותר על ידי הוספת חריטה.

2. שעון – אין ספק כי השעון הפך היום לסמל סטטוס, מאחר וכמעט ולא משתמשים בו על מנת לבדוק את השעה. היום כולם מסתובבים עם הפלאפון בכיס, אך לא נראה כי השעון הולך להיעלם מהיד שלנו בזמן הקרוב. מדובר על פריט אופנתי ומיוחד, שיכול להוסיף המון להופעה החיצונית ולתרום לתחושת הביטחון הפנימית. למתנה אישית יותר ניתן לשלב חריטה של משפט מיוחד,  תאריך חשוב או אפילו תמונה חרוטה.

3. ארנק – כל גבר זקוק לארנק איכותי ומעוצב, על מנת לשאת בתוכו את הכסף וכרטיסי האשראי שלו. בניגוד לארנקים הנשיים, הארנקים הגבריים מגיעים בגודל קטן יותר ובעיצוב נקי יותר. חשוב להתאים את הארנק להעדפות ולאופי הכללי של הגבר, מאחר וארנק העשוי מעור למשל, פחות יתאים לגבר טבעוני. כמו כן, יש להתחשב בהעדפות צבע, סגנון וכדומה, וכמובן לא לשכוח הקדשה אישית בחריטה.

4. צמיד – אם בעבר תכשיטים נחשבו לנחלתה הבלעדית של האישה, הרי שהיום ניתן לראות יותר ויותר גברים, המנסים להשתלב בתחום. צמיד לגבר מהווה את אחד מסוגי התכשיטים הנפוצים ביותר, מאחר והוא מוסיף יופי ואלגנטיות, מבלי לתפוס את כל תשומת הלב. ניתן לבחור מבין מגוון רחב של צמידים שונים, המגיעים בעיצובים ובצבעים מגוונים כמו גם לשלב חריטה אישית על הצמיד אם זה כיתוב או תמונה.

5. מצית – המתנה המושלמת לכל גבר מעשן, מאחר וניתן לבחור מתוך מגוון עצום של מציתים שונים, המגיעים בכל צבע ובכל עיצוב אפשרי. מומלץ להקפיד על חריטה אישית, במטרה להפוך את המתנה לייחודית ומעניינת יותר.

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מבחר רחב של מתנות לגבר ליום הולדת. תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של הדפסות על קנבס או על ספלים, ערכות מתנה מהודרות עם חריטה אישית, פסלי גרסיה בעלי משמעות מיוחדת, פסלים המותאמים למקצוע של הגבר, מכוניות רטרו, ברים ומוצרי יין וסטים של גבעוני מתנה מסוגים שונים. לקבלת ייעוץ וסיוע בבחירת המתנה המושלמת, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה