משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מתנה לרופא נשים

לא מעט נשים וזוגות מעוניינים להעניק מתנה לרופא נשים, על מנת להודות לו על כל העזרה והתמיכה שהוא העניק להם. לא פעם מדובר על רופאי נשים המתמחים בתחום הפוריות, אשר ליוו את בני הזוג לכל אורך הדרך, עד להולדת התינוק המיוחל. יש לזכור כי טיפולי פוריות נחשבים לקשים ומאתגרים במיוחד, הן לאישה והן לבן הזוג שלה. לכן כאשר ישנו רופא מקצועי ואמין, המלווה את בני הזוג לכל אורך הדרך, מספק טיפים חיוניים ומעניק להם מוטיבציה ואנרגיה להמשיך, מדובר על אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת התהליך. לכן אין זה מפתיע כי נשים רבות מעוניינות להודות לרופא הנשים שלהן, באמצעות מתנה מיוחדת ומושקעת, שתוכל להעביר את המסר הרצוי.

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם לא מעט סוגים שונים של מתנות לרופא נשים, במטרה להעביר את תחושת ההודיה שלכם ולהוסיף אור ושמחה לחייו של הרופא. אנו מספקים מגוון רחב של מוצרים איכותיים ועמידים, החל משעונים יוקרתיים, תכשיטים מעוצבים, ארנקים ותיקים מקוריים, בשמים, מצתים ומוצרי הדפסה ייחודיים. אנו מספקים שירותי חריטה והדפסה על כל המוצרים שלנו, על מנת להבטיח לכם מתנה עם מסר אישי.

מתנה לרופא נשים – רעיונות שכדאי להכיר

1. פסל או מעמד לשולחן – מדובר על אחת המתנות הקלאסיות ביותר, מאחר ומתנה מסוג זה מעבירה מסר רשמי ואלגנטי, לצד הוקרת תודה. ניתן היום לבחור מבין מבחר רחב של פסלי גרסיה לשולחן העבודה, שישתלבו באופן מושלם במשרד של הרופא ויוסיפו לאווירה הכללית במקום. ניתן לבחור בפסל המעביר מסר מסוים, כגון פסל המסמל עבודה קשה, עבודה בצוות, הנאות החיים וכדומה. מומלץ לחרוט על הפסל מספר מילות תודה, במטרה להעניק טאצ’ אישי למתנה שלכם. כמו כן, ניתן לבחור במעמד משעשע לשולחן העבודה, הכולל קריקטורה של רופא ומשמש גם כמחזיק עטים או מחזיק כרטיסי ביקור. ניתן להפתיע את הרופא עם מגן הוקרה אלגנטי או סטטוסקופ עם חריטה. למגוון פסלונים למשרד >>

2. עט יוקרתי – ניתן היום למצוא מגוון רחב של עטים, הנהנים מעיצוב ייחודי ומראה יוקרתי ואלגנטי לצד צבעים שונים ומגוונים. אך אפשרות מיוחדת ומותאמת היא בחריה בעט פיוטר לרופא הכולל תבליט ייחודי של שבועת הרופא. בנוסף קיימת אפשרות להוספת חריטה אישית אשר אין ספק כי יחד ניתן להעביר את המסר הרצוי ולשמח כל רופא, הנהנה מתשומת הלב של המטופלים שלו. 

מדובר על מתנה רשמית ומעודנת, שתתאים לכל סוג של רופא. כמו כן, ניתן לשלב את העט עם מעמד שולחני תואם. ניתן לבחור במעמד המכיל מעבר לעט גם לוח שנה, מחשבון, שעון וכדומה. 

3. מגן הוקרה – מדובר על מתנה נהדרת וצורה נפלאה לומר תודה. ניתן להדפיס תמונה או לרשום מספר משפטי הוקרה, יש אפשרות לשבח ולהודות על טיפול. בכל מקרה, מדובר על מתנה מרגשת, שכל רופא היה שמח לקבל. 

אנו בקבוצת Koker נשמח לספק לכם מתנות מיוחדות, מקוריות ואיכותיות עבור רופא הנשים שלכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של כמעט 20 שנה, לצד שירות לקוחות אדיב ומקצועי, מחירים נוחים והוגנים וכמובן אחריות מקיפה לכל מוצר. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה