משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

משלוח מהיר עד הבית 1-3 ימים

משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪

מתנה לרופא שיניים

אנשים רבים מעוניינים להעניק מתנה לרופא שיניים, במטרה להודות לו על כל התמיכה, הסיוע והעבודה המקצועית שהוא עשה. ברוב הפעמים, מדובר על רופא שיניים שביצע הליך כירורגי מסובך, כגון השתלת שיניים, השתלת עצם וכדומה. בכל מקרה, אם אתם מרגישים צורך להודות לרופא השיניים שלכם ולשמח אותו באמצעות מתנה מיוחדת ומרגשת, כדאי שתכירו את המתנות האיכותיות והייחודיות שלנו.

אנו בקבוצת Koker נשמח לסייע לכם לבחור מתנה לרופא שיניים, מאחר ואנו מתמחים במתנות מיוחדות ומקוריות ומחזיקים בניסיון של כמעט שני עשורים בתחום. כל המוצרים שלנו מגיעים מהחברות והמותגים המובילים ביותר ואנו מספקים אחריות מלאה על כל מוצר. נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע ולייעץ בבחירת המתנה המושלמת ביותר לתקציב שלכם.

מתנה לרופא שיניים – מה יכול להתאים?

1. תמונה בהדפסה אישית – מדובר על מתנה אישית, מרגשת וצבעונית, שרופא השיניים יוכל לתלות במשרד שלו. כל פציינט חדש שייכנס, יוכל לראות את הכרת התודה שלכם וליהנות מתחושת ביטחון. בסופו של יום, ההצלחה של רופא השיניים תלויה בהמלצות של הלקוחות הקודמים שלו, לכן תמונה מסוג זה יכולה להוות את המתנה המושלמת לעסק שלו. ניתן להדפיס תמונה של החיוך המושלם שלכם, או לחילופין, להסתפק בקריקטורה משעשעת עם כמה מילות תודה. 

2. ספל בהדפסה אישית – בדומה לתמונה, מדובר על דרך נפלאה להודות לרופא השיניים ולהעניק לו תחושה חיובית ונעימה יותר. כל בוקר יתחיל אצלו עם הקפה של הבוקר, שיוגש בתוך הספל המיוחד שהענקתם לו. ניתן להוסיף ברכה אישית, מילות תודה וכמובן לבחור ציור מתאים או צילום שלכם. זוהי דרך נפלאה להתחיל איתה את הבוקר, מאחר וכל אחד שמח לזכור את ההצלחות שלו.

3. פסל מעוצב לשולחן – מדובר על מתנה מושקעת ורשמית יותר, שתוכל להוסיף המון לעיצוב הכללי של המשרד ולאווירה הכללית השוררת בו. ניתן לבחור מבין מגוון רחב של פסלי גרסיה שונים, בעלי משמעות מיוחדת ומסר לחיים. ישנם פסלים המציגים עבודה קשה, בעוד שאחרים מציגים משאלות לב. מניסיון שלנו אין כמו פסל “מדרגות להצלחה” הממחיש את דבקות במטרה והגעה ליעד. מומלץ לשדרג את המתנה באמצעות חריטה אישית. כמו כן, ניתן להפתיע את הרופא עם מעמד לכרטיסי ביקור בצורת קריקטורה של רופא, מגן הוקרה יוקרתי ואלגנטי או סטטוסקופ עם חריטה.

4. עט בחריטה אישית – מדובר על מתנה קלאסית ואלגנטית, שכל רופא היה שמח לקבל. מתנה מסוג זה מעבירה מסר ברור של הערכה, כבוד והוקרת תודה. ניתן לבחור מבין מגוון רחב של עטים שונים, על מנת לאתר את העט האידיאלי ביותר לתקציב שלכם ולרמת ההשקעה הרצויה עבורכם. מומלץ לחרוט על העט משפט בעל משמעות, מילות תודה וכדומה. ניתן לבחור בעט עם תבליט “שבועת הרופאים” בגימור פיוטר, המאפשר חריטה ומגיע בצבעים שונים.

5. מצת בעיצוב מיוחד – מתנה מסוג זה יכולה להתאים לרופא מעשן, שיש לכם איתו יחסים קרובים וכמעט חבריים. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של מצתים יוקרתיים וכמובן להוסיף חריטה אישית.

אנו בקבוצת Koker נשמח לסייע ולייעץ לכם בנוגע לבחירת מתנה לרופא שיניים. לפרטים נוספים, צרו קשר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה